نکاتی درمورد مبلمان راحتی چرم

برای اینکه مبلمان راحتی چرم شما نرم و تمیز بماند،یک روز در میان آن ها را گردگیری کنید و گاهی سطح آن مبلمان راحتی چرم را توسط واکس مخصوص تمیز و آغشته نمایید .

مبلمان راحتی و کاناپه های چرمی را از منابع گرما زا مثل رادیاتور و آتش رو باز دور نگه دارید چون گرمای زیاد باعث خشک،شکننده شدن و حتی گاهی آب شدن چرم آن مبل راحتی می شود .
حتماً قبل از خرید کاناپه مبل راحتی با رنگ هماهنگ و یا مکمل برای فضای مورد نظرتان خرید کنید . اگر قصد خرید مبلمان راحتی دارید که مناسب اتاق نشیمنتان باشد،بهتر است کاناپه های بزرگ چرمی برای مبل راحتی مورد نظرتان انتخاب کنید .
چون لمیدن و استراحت روی این سبک مبلمان راحتی به مراتب راحت تر از دیگر مبلمان راحتی است .

هنگام خرید مبل چرم به نکات زیادی باید دقت کنید که یکی از مهمترین آن ها کیفیت و درجه چرم است، باید چرمی انتخاب کنید که بافت قوی و گره های بیشتری داشته باشد. برای اینکه به باکیفیت بودن چرم پی ببرید بهتر است آن را لمس کنید اگر نرم و منعطف بود یعنی چرم خوب، چرم هایی که گره های کمی دارند و خشک هستند یعنی چرم های درجه پایین که زود هم میترکند.

مبلمان چرمی در عین زیبا و باکیفیت بودن نیاز به مراقبت های خاصی دارد، برای اینکه مبل چرم تان عمر بیشتری داشته باشد باید روکش ضدآب برای آن ها تهیه کنید.

– اگر دوست دارید مبل چرم تان همیشه نرم و تمیز مانند روز اول بماند باید آن را هر روز گردگیری کنید و هر چند وقت یکبار روی آن ها واکس مخصوص چرم بزنید.

– اگر برای اتاق نشیمن تان دنبال مبلمان شیک و راحت هستید پیشنهاد ما به شما کاناپه چرمی مرغوب است زیرا نشستن و حتی لم دادن روی این نوع مبل ها راحت تر است، مبلمان نشیمن باید راحت و باکیفیت باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *