مبل راحتی

مبل راحتی در اتاق نشیمن

امروزه مبل راحتی در اتاق نشیمن و یا پذیرایی کاربرد فراوانی دارد .

از مبل راحتی هم می توان در اتاق خواب و یا اتاق مطالعه استفاده کرد .
همین امر باعث شده که طراحان مبل راحتی در سراسر دنیا طراحی های متفاوت برای مبلمان راحتی انجام بدهند .
در واقع مبل راحتی خریداری شده باید متناسب با دکوراسیون منزل شما و هارمونی رنگ مبل راحتی با هارمونی رنگ منزل شما همتراز باشد .
این امر می تواند در چیدمان مبلمان راحتی شما در زیبایی خانه شما تأثیر بسزایی داشته باشد .

مبل راحتی یکی از انواع مبلمان است. امروزه در بیشتر خانه‌ها انواع مبلمان به چشم می‌خورد. و شاید بیشتر افراد خصوصا آن‌هایی که جوان‌تر هستند، در خانه‌های خود از مبل‌های راحتی بیشتر از انواع دیگر استفاده می‌کنند. انتخاب مبل راحتی همیشه یکی از خوشایندترین مراحل دکوراسیون خانه است. انتخاب طرح مبلمان معمولا کار سختی نیست. اما انتخاب پارچه خوب با رنگ مناسب همواره کار سختی بوده و هست. انتخاب رنگ مبل‌راحتی یک چالش دل‌چسپ است اما اصول خاص خودش را دارد.

برخی از طراحان معتقدند، باید مبلی را انتخاب کرد که با رنگ دیوار اتاق هماهنگ باشد تا یک‌پارچگی فضا حفظ شود. در این صورت فضا بزرگ‌تر از آنچه که هست، به چشم بی‌آید. البته این یک ایده خلاقانه برای ساخت یک الگوی رنگی هماهنگ است. از طرفی برخی از افراد ممکن است پس از چند سال تصمیم بگیرند تغییر دکوراسیون بدهند. و برای مثال رنگ دیوارها را تغییر بدهند. اگر بر اساس رنگ دیوار رنگ مبل راحتی خود را انتخاب کنید، این امکان وجود دارد که بعدها پشیمان شوید و یک‌دستی اتاق شما از بین برود.

بهترین راه این است که، رنگ مبل خود را بر اساس الگوی رنگ سایر دکوراسیون فضا انتخاب کنید. طوری که آنقدرها هم در مرکز توجه نباشد. تنها بهتر است جوری به‌نظر برسد که ظاهر اتاق را کامل‌تر می‌کند. از این منظر، انتخاب مبل راحتی با رنگ‌های خنثی می‌تواند یک انتخاب کاملا هوشمندانه باشد. زیرا با بیشتر فضاها و رنگ‌ها همخوانی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *