مبل راحتی

نحوه انتخاب مبلمان راحتی مناسب و شیک

با توجه به میزان وقت صرف نشستن بر روی یک مبل راحتی در طول زندگی انتخاب مبلمان راحتی بسیار مهم است. این قطعا یک خرید نیست که به آرامی یا با عجله انجام شود .

اندازه، کارایی، طول عمر، سبک و راحتی همه چیزهایی است که باید قبل از سرمایه گذاری در یک مبل راحتی جدید مراقب باشید، در غیر این صورت شما می توانید زمان و پول خود را صرف هدر رفتن با یک محصول که برای شما مناسب نیست بدهید.

همه چيز خوب و بسيار زيبا و لوکس به نظر مي رسد، اما شما واقعا يک فضا داريد؟ اگر یک مبل راحتی بسیار بزرگ برای اتاق خریداری کنید، به نظر می رسد که به اندازه کافی کوچک و کوچکتر از آنچه که فکر میکنید است. اگر فضای زندگی شما کوچک است، سراغ یک مبل راحتی کوچک بروید، زیرا اتاق شما به نظر می رسد بزرگتر از آن است .

به همین ترتیب، حتی اگر یک اتاق نشیمن نسبتا بزرگ دارید هنوز باید تصمیم بگیرید که چقدر فضای مورد نظر با یک مبل راحتی را تحت پوشش قرار می دهد. فراموش نکنید که موارد دیگری از مبلمان راحتی که احتمالا در اتاق دارید مانند میزهای قهوه، میزهای تلویزیون، کابینت و حتی صندلی های دیگر را ، چرا که همه آنها بایدمانند مبل راحتی، راحت باشند. اگر سراغ مبل راحتی بزرگ بروید به زودی خواهید دید که فضا برای چیزهای دیگر نخواهد بود .

اگر یک نشیمن کوچک دارید، مبل راحتی کوچک تری نیز می خواهید. با فضای کمتر، هر مبل یا کاناپه ای کانون توجه می شود، بنابراین مهم است چیزی انتخاب کنید که کاربردی باشد و در عین حال از طراحی خوبی برخوردار باشد تا بقیه ی فضا را تکمیل کند.

نظم بخشی موفق یک نشیمن با تعیین سبک زندگی شما شروع می شود. بیشترین استفاده ی شما از آن فضا چیست؟ آیا دوست دارید در مقابل تلویزیون لم دهید؟ جهت مبل تان را متناسب با آنچه می خواهید تنظیم کنید. اگر اهل بازی کردن و دورهمی هستید، مبلمان تان را به صورت نیم دایره یا دایره حول یک میز مرکزی بچینید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *