انتخاب مبلمان راحتی

مبل راحتی استاندارد

پرتو يک مبل راحتي را ارائه مي دهد که به نظر مي رسد خوب، راحت، پاک شده و دقيق ساخته شده است.

اگر شما نياز به يک مبل در اندازه خاص و يا در زمان کمتري از زمان انتظار استاندارد صنعت ، پرتو به طور معمول توانايي ساخت مبل در کمترين زمان بدون فدا کردن کيفيت، راحتي و يا طراحي.

ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.

قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

وزن مبل یکی از ویژگی‌هاییست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

یکی از نکات مهم در خرید مبلمان فوم و اسفنج مبل است. معمولا تشک‌های دبل یکی از مناسب‌ترین نوع تشکی است که در ساخت مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چراکه به راحتی قابل شست‌و‌شو هستند. نکته دیگری که در فوم مبل باید دقت کنید این است که فوم‌ها از نوع سرد باشند یا اگر به جای فوم در ساخت مبل از اسفنج استفاده شده، اسفنج‌ها ۳۰ کیلویی باشند. بد نیست بدانید نوعی از فوم به نام فوم گرم در بازار به‌کار می‌رود که به ۳ ماه نکشیده قابلیت خود را از دست داده و در اصطلاح می‌خوابد.

اما از کجا بفهمیم فوم استفاده شده در مبل سرد است یا گرم؟ یکی از راه‌های ساده این است که بعد از فشار وارد کردن به فوم سرد، فوم خیلی زود به حالت طبیعی خود بازمی‌گردد، اما فوم گرم بعد از تحمل فشار با کمی تأخیر به حالت طبیعی خود برمی‌گردد. اگر هم از مبلی خوشتان آمده که در آن از اسفنج استفاده شده حتما دقت کنید که اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی باشد. این نوع اسفنج‌ها سفت و قابل شست‌و‌شو هستند و با گذشت چند‌ماه از خرید مبل شکل و شمایل خود را از دست نمی‌دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *