انتخاب مبلمان راحتی

انتخاب مبلمان راحتی

هر خانه با خاطرات، سلیقه ها و جزئیات لذتبخش پر شده است و هر شی و قطعه مبلمان داستان خود را دارد. شاید شما کت خود را بر روی یک مبل راحتی لیمویی که با عشق خریده اید می گذارید یا چای خود را در کنار همسرتان وقتی روی مبل راحتی کنار شومینه نشسته اید می نوشید. عشق و راحتی را به خانه خودتان اضافه کنید با انتخاب مبلمان راحتی از مبل راحتی پرتو.

ابتدا مساحت خود را به دقت اندازه گرفته و برای هر بخش تکه‌ای از مبلمان خود را در نظر بگیرید. پس از اتمام کامل این کار ، نوبت به انتخاب طرح مبل سفارشی می‌رسد. برای انتخاب طرح مبل می‌توانید از کتاب‌های مربوطه و یا وب‌سایت‌های فراوانی که در این زمینه وجود دارند، کمک بگیرید و یا حتی در صورت امکان با یک نجار مشورت کنید.

گاهی ممکن اس طرح‌های موجود در کتاب‌ها و وب‌سایت‌ها دقیقا مطابق خواسته‌های شما نباشند. در این صورت نیاز خواهید داشت که برخی از این طرح‌ها را به دلخواه خود دستکاری کرده و تغییر دهید (فراموش نکنید که یک مبل سفارشی یعنی همان مبل رویایی و ایده‌آل شما!). اما پیش از اعمال تغییر از میزان اعتماد به نفس خود برای انجام این عمل اطمینان حاصل کنید. شما می‌توانید طرح‌های تغییر یافته مورد نظر خود را بر روی کاغذ رسم کنید و از طراحان نزدیک خود در مورد آن‌ها مشورت بگیرید تا در نهایت به طرح مناسب مورد نظرتان دست یابید.

در نهایت پس از تصویب ابعاد و طرح مبل سفارشی، نوبت به انتخاب مواد آن می‌رسد. مواد سازنده، جنس چوب و نحوه اتصال اجزای مختلف مبل با یکدیگر تاثیر بسزایی در طول عمر آن خواهد داشت. پس بهتر است در هنگام تهیه یک مبل سفارشی، اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید تا راحتیو طول عمر مبلمان شما نیز همانند ابعاد و طرح آن، دقیقا باب میل خودتان باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *