مبل راحتی مدرن

مبل راحتی استاندارد

خوب است بدانید اکثر مبل راحتی استاندارد بازار مبل راحتی اندازه های یکسانی دارند.

شاید پیش خودتان فکر کنید که درست نیست در مبل های راحتی آنها متفاوت تر از هم به نظر برسند .
این موضوع در مبل های راحتی به سبک،رنگ و نوع پارچه مبل راحتی آنها برمیگردد که ابعادشان به تفاوت به نظر می رسد .
این درمورد دیگر مبلمان های منزل مثل میز جلو مبلی و کنار مبلی نیز صدق کند و آنها اندازه استانداردی دارند .

این که مبلی که عاشقش شده‌اید از در یا راه پله خانه یا اتاق مورد نظر شما داخل می‌رود یا خیر، همه تصمیمات شما را در مورد انتخاب مدل و ابعاد مبل راحتی تحت تاثیر قرار می‌دهد. زیباترین مدل مبل دنیا را هم که خریداری کرده باشید، اگر از در خانه شما داخل نرود، به هیچ دردی نمی‌خورد! پس قبل از اینکه به خرید مبل راحتی بروید، ابعاد در ورودی خانه و اتاق مورد نظر را اندازه بگیرید تا مجبور نشوید دوباره کاری کنید یا اینکه بخواهید کلی هزینه صرف کارگر و جرثقیل کنید که مبل را از پنجره برایتان داخل بیاورند!

آیا افراد زیادی در خانه شما هستند که از مبل راحتی استفاده می‌کنند؟ یا اینکه فقط خودتان هستید و گاه به گاه برای دیدن فیلم یا فوتبال روی آن می‌نشینید؟ آیا مهمان‌های زیادی دارید که شب را در منزل شما می‌مانند و به مبل راحتی تخت‌شو نیاز دارید که ابعاد بزرگی هم داشته باشد تا راحتی میهمانتان را برآورده کند؟ آیا بیشتر روز را روی مبل راحتی لم می‌دهید و به کارهای روزانه‌تان می‌رسید؟ هر استفاده‌ای که از مبل راحتی می‌کنید، باید بدانید که راحت بودن آن از همه چیز مهمتر است. اصلا به همین خاطر است که به آن مبل راحتی می‌گوییم. پس قبل از اینکه گرفتار عشق یک مبل راحتی شوید ببینید جسه شما یا کسانی که از آن استفاده خواهند کرد چه اندازه‌ای دارد.

البته این امر واضح است، ولی منظور ما فقط اندازه فضای مورد نیاز مبل نیست. شما باید بدانید که دیگر لوازم موجود در اتاق چه مقدار از فضا را اشغال می‌کنند و آیا مبل جدید شما فضای کافی خواهد داشت؟ قبل از رفتن به خرید حتما جای مبل جدید را خالی کنید و ابعاد مورد نیاز آن را اندازه بگیرید. فضای آزاد برای رفت و آمد و فضای مورد نیاز برای قرار دادن میز و احتمالا میزهای عسلی را نیز در نظر بگیرید. همه این‌ها جزو ابعاد مبل جدید شما هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *